5 octombrie 2013

Marian şi Andrea am spus DA pe 6 iulie 2013!

Mi s-a întâmplat să o fac şi pe asta.... Să fiu maestru de ceremonii la nunta celui mai bun prieten al meu din copilărie. Nunta asta nu aş fi ratat-o pentru nimic. Prieten cum îmi este, Marian s-a îngrijit să am şi oarece responsabilităţi în ziua cea mare, lucru pentru care nu pot decât să îi mulţumesc. Onoarea a fost de partea mea. Casă de piatră Marian şi Andrea!

Mulţumesc tuturor celor cu care am făcut echipă la această frumoasă nuntă!

DJ - Marcel Crişan
Solişti vocali - Cristina Văidean, Laura Crişan
Foto - Mircea Turdean (www.mirceaturdean.com)






Un comentariu:

jade spunea...

lucru pentru care nu pot decât să îi mulţumesc. Onoarea a fost de partea mea. Casă de piatră Marian şi Andrea! inchirieri limuzine bucuresti